Klantenservice

Contact met Handymobile.nl

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je met bepaalde vragen zit tijdens of na het bestellen van producten bij ons op de site. Vul dan in gemak de contactformulier in op deze pagina. Wij zullen ons best doen om binnen 24 uur te reageren. Ook voor opmerkingen kun je via dit contactformulier bij ons terecht. Dit stellen wij zeker op prijs, voor ons is het immers een manier om de website en ons bedrijf elke keer weer te verbeteren.

Klachtenregeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Ook is het mogelijk om contact op te nemen via Whatsapp op nummer 06-33831783 of te bellen naar 085 – 06 06 294. Wij streven ernaar om binnen 24 uur een geschikte oplossing te vinden. In gevallen van extreme drukte kan het zijn dat een antwoord later op zich laat wachten, echter streven wij er altijd naar om binnen één dag te beantwoorden. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem dus zeker contact op bij vragen of opmerkingen. Onze klantenservice is vrijwel altijd in staat om tot een gewenste oplossing te komen. In de gevallen dat er iets mis is met een product of met een bestelling kan men altijd contact opnemen met ons. Samen met de klant gaan we bekijken welke mogelijkheden er bestaan om een conflict finaal te beslechten. Dit extra beetje persoonlijke aandacht maakt Handymobile.nl niet voor niets zo uniek.

Afbeeldingsresultaat voor webwinkelkeur logo

 

 

1 Top 5 meest gestelde vragen
1.1 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt jouw bestelling retourneren binnen 30 dagen. Meld je bestelling aan door te mailen naar [email protected] , vervolgens kan je het retour versturen naar het volgende adres:

T.A.V. Handymobile.nl

Fitterstraat 37

2321PJ, Leiden

Zuid-Holland, Nederland

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

1.2 Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?

Onze producten worden door PostNL bezorgd, voornamelijk als brievenbuspost. Dit is erg fijn, want hierdoor is het niet nodig om thuis te zijn op het bezorgmoment. Wel sturen wij standaard een Track en Trace code op, zodat het pakketje gevolgd kan worden. In 95% van de gevallen is de aankoop binnen 3 dagen geleverd.

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »