test banner
Klantenservice

Contact

Vragen en opmerkingen zijn altijd van harte welkom! Heeft u vragen of opmerkingen? Vul dan in gemak de contactformulier in op deze pagina. Wij zullen ons best doen om binnen 24 uur te reageren. 

 

Klachtenregeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@handymobile.nl. Ook is het mogelijk om contact op te nemen via Whatsapp op nummer 06-33831783. Wij streven ernaar om binnen 24 uur een geschikte oplossing te vinden. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Afbeeldingsresultaat voor webwinkelkeur logo

 

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »